terrorneika!

terrorneika!

ΙΤΖΕΕ

ΙΤΖΕΕ
TERROR ART(1988-2012)

14 Jul 2011

Bauhaus

Bauhaus 

The Bauhaus Dessau Οι Bauhaus Dessau
1921/2, Walter Gropius 's Expressionist Monument to the March Dead 1921 / 2, Walter Gropius 's εξπρεσιονιστικό Μνημείο για το Μάρτιο του Dead
Typography by Herbert Bayer above the entrance to the workshop block of the Bauhaus, Dessau, 2005 Τυπογραφία από Herbert Bayer πάνω από την είσοδο στο μπλοκ εργαστήριο του Bauhaus, Dessau, 2005
Σχετικά με αυτόν τον ήχο Staatliches Bauhaus , commonly known simply as Bauhaus , was a school in Germany that combined crafts and the fine arts, and was famous for the approach to design that it publicized and taught. Staatliches Bauhaus κοινώς γνωστή απλά ως Bauhaus, ήταν ένα σχολείο στη Γερμανία, που συνδύαζε τη βιοτεχνία και τις καλές τέχνες, και ήταν διάσημος για την προσέγγιση στο σχεδιασμό ώστε να δημοσιοποιηθεί και δίδαξε. It operated from 1919 to 1933. Λειτούργησε 1919 - 1933. At that time the German term Εκείνη την εποχή ο γερμανικός όρος Σχετικά με αυτόν τον ήχο Bauhaus, literally "house of construction" stood for "School of Building". Bauhaus, κυριολεκτικά «σπίτι της κατασκευής» ανήλθαν για το "Σχολείο του κτιρίου".
The Bauhaus school was founded by Walter Gropius in Weimar. Η σχολή Bauhaus ιδρύθηκε από τον Walter Gropius στη Βαϊμάρη. In spite of its name, and the fact that its founder was an architect, the Bauhaus did not have an architecture department during the first years of its existence. Παρά το όνομά του, και το γεγονός ότι ο ιδρυτής του ήταν αρχιτέκτονας, το Bauhaus δεν έχουν τμήμα αρχιτεκτονικής κατά τα πρώτα χρόνια της ύπαρξής της. Nonetheless it was founded with the idea of creating a 'total' work of art in which all arts, including architecture would eventually be brought together. Παρ 'όλα αυτά ιδρύθηκε με την ιδέα της δημιουργίας μιας «συνολικής» έργο τέχνης στο οποίο όλες τις τέχνες, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής θα μπορούσε ενδεχομένως να έρθουν σε επαφή. The Bauhaus style became one of the most influential currents in Modernist architecture and modern design. [ 1 ] The Bauhaus had a profound influence upon subsequent developments in art, architecture, graphic design, interior design, industrial design , and typography . Το στυλ Bauhaus έγινε ένας από τους πλέον σημαίνοντες ρεύματα στη νεωτεριστική αρχιτεκτονική και τον μοντέρνο σχεδιασμό. [1] Το Μπάουχαους είχε μια βαθιά επιρροή κατά τις μεταγενέστερες εξελίξεις στην τέχνη, την αρχιτεκτονική, γραφιστική, εσωτερική διακόσμηση, βιομηχανικός σχεδιασμός , και τυπογραφία .
The school existed in three German cities ( Weimar from 1919 to 1925, Dessau from 1925 to 1932 and Berlin from 1932 to 1933), under three different architect-directors: Walter Gropius from 1919 to 1928, Hannes Meyer from 1928 to 1930 and Ludwig Mies van der Rohe from 1930 until 1933, when the school was closed by its own leadership under pressure from the Nazi regime. Το σχολείο υπήρχαν σε τρεις γερμανικές πόλεις ( Weimar 1919 - 1925, Dessau 1925 - 1932 και Βερολίνο 1932 - 1933), σύμφωνα με τρεις διαφορετικές αρχιτέκτονα-σκηνοθέτες: Walter Gropius 1919 - 1928, Hannes Meyer 1928 - 1930 και Ludwig Mies van der Rohe από το 1930 έως το 1933, όταν το σχολείο έκλεισε από τη δική του ηγεσία υπό την πίεση από το ναζιστικό καθεστώς.
The changes of venue and leadership resulted in a constant shifting of focus, technique, instructors, and politics. Οι αλλαγές του τόπου και της ηγεσίας οδήγησαν σε μια σταθερή μετατόπιση της εστίασης, της τεχνικής, εκπαιδευτές, και την πολιτική. For instance: the pottery shop was discontinued when the school moved from Weimar to Dessau , even though it had been an important revenue source; when Mies van der Rohe took over the school in 1930, he transformed it into a private school, and would not allow any supporters of Hannes Meyer to attend it. Για παράδειγμα: το κατάστημα κεραμικής διακόπηκε όταν το σχολείο μεταφέρθηκε από Βαϊμάρη με Dessau , αν και είχε μια σημαντική πηγή εσόδων? όταν Mies van der Rohe ανέλαβε το σχολείο το 1930, που το μετέτρεψαν σε ένα ιδιωτικό σχολείο, και δεν θα επιτρέπει σε κάθε υποστηρικτές του Hannes Meyer για να το παρακολουθήσουν.

Contents Περιεχόμενα

[hide]

[] Bauhaus and German modernism [  ] Bauhaus και γερμανικά μοντερνισμού

Germany's defeat in World War I , the fall of the German monarchy and the abolition of censorship under the new, liberal Weimar Republic allowed an upsurge of radical experimentation in all the arts, previously suppressed by the old regime. Ήττα της Γερμανίας στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο , η πτώση της γερμανικής μοναρχίας και την κατάργηση της λογοκρισίας στο πλαίσιο της νέας, φιλελεύθερης Δημοκρατίας της Βαϊμάρης επέτρεψαν την άνοδο του ριζοσπαστικού πειραματισμό σε όλες τις τέχνες, που στο παρελθόν κατέστειλε με το παλιό καθεστώς. Many Germans of left-wing views were influenced by the cultural experimentation that followed the Russian Revolution , such as constructivism . Πολλοί Γερμανοί των αριστερών απόψεων επηρεάστηκαν από το πολιτιστικό πειραματισμό που ακολούθησε την Ρωσική Επανάσταση , όπως ο κονστρουκτιβισμός . Such influences can be overstated: Gropius himself did not share these radical views, and said that Bauhaus was entirely apolitical. [ 2 ] Just as important was the influence of the 19th century English designer William Morris , who had argued that art should meet the needs of society and that there should be no distinction between form and function. [ 3 ] Thus the Bauhaus style, also known as the International Style , was marked by the absence of ornamentation and by harmony between the function of an object or a building and its design. Τέτοιες επιδράσεις μπορεί να υπερεκτιμηθεί: Gropius . ίδιος δεν συμμερίζεται αυτές τις ριζοσπαστικές απόψεις, και είπε ότι Bauhaus ήταν εντελώς απολιτική [2] Εξίσου σημαντική ήταν η επιρροή του 19ου αιώνα Αγγλικά σχεδιαστής William Morris , ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι η τέχνη θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας και ότι δεν πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ μορφής και λειτουργίας. [3] Έτσι, το στυλ Bauhaus, επίσης γνωστό ως το Διεθνές Στυλ , χαρακτηρίστηκε από την έλλειψη διακόσμησης και από την αρμονία μεταξύ της λειτουργίας ενός αντικειμένου ή ενός κτιρίου και του σχεδιασμό.
However, the most important influence on Bauhaus was modernism , a cultural movement whose origins lay as far back as the 1880s, and which had already made its presence felt in Germany before the World War, despite the prevailing conservatism. Ωστόσο, η πιο σημαντική επιρροή στην Bauhaus ήταν μοντερνισμού , ένα πολιτιστικό κίνημα των οποίων η προέλευση θέσει ήδη από τη δεκαετία του 1880, και η οποία είχε ήδη γίνει αισθητή την παρουσία της στη Γερμανία πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, παρά την επικρατούσα συντηρητισμό. The design innovations commonly associated with Gropius and the Bauhaus—the radically simplified forms, the rationality and functionality, and the idea that mass-production was reconcilable with the individual artistic spirit—were already partly developed in Germany before the Bauhaus was founded. Οι σχεδιαστικές καινοτομίες που συνήθως συνδέονται με Gropius και το Bauhaus, το ριζικά απλοποιημένη μορφή, η λογική και τη λειτουργικότητα, και η ιδέα ότι η μαζική παραγωγή συμβιβάζονταν με το ξεχωριστό καλλιτεχνικό πνεύμα-ήταν ήδη εν μέρει αναπτυχθεί στη Γερμανία πριν από το Bauhaus ιδρύθηκε. The German national designers' organization Deutscher Werkbund was formed in 1907 by Hermann Muthesius to harness the new potentials of mass production, with a mind towards preserving Germany's economic competitiveness with England. Η γερμανική οργάνωση των εθνικών σχεδιαστών Deutscher Werkbund ιδρύθηκε το 1907 από τον Hermann Muthesius να αξιοποιήσει τις νέες δυνατότητες της μαζικής παραγωγής, με το μυαλό στη διατήρηση της οικονομικής ανταγωνιστικότητας της Γερμανίας με την Αγγλία. In its first seven years, the Werkbund came to be regarded as the authoritative body on questions of design in Germany, and was copied in other countries. Στα πρώτα επτά χρόνια της, η Werkbund ήρθε να θεωρηθεί ως ο επίσημος οργανισμός για τα θέματα του σχεδιασμού στη Γερμανία, και έχει αντιγραφεί σε άλλες χώρες. Many fundamental questions of craftsmanship versus mass production, the relationship of usefulness and beauty, the practical purpose of formal beauty in a commonplace object, and whether or not a single proper form could exist, were argued out among its 1,870 members (by 1914). Πολλά θεμελιώδη ερωτήματα της παραγωγής σε σχέση με δεξιοτεχνία μάζα, τη σχέση του χρησιμότητα και την ομορφιά, το πρακτικό σκοπό της τυπικής ομορφιάς σε ένα συνηθισμένο αντικείμενο, και κατά πόσο ή όχι μια ενιαία κατάλληλη μορφή θα μπορούσε να υπάρχει, ήταν υποστήριξε διεξήχθη μεταξύ 1.870 μέλη του (από 1914).
The entire movement of German architectural modernism was known as Neues Bauen . Η όλη κίνηση της γερμανικής αρχιτεκτονικής μοντερνισμού ήταν γνωστή ως Neues Bauen . Beginning in June 1907, Peter Behrens ' pioneering industrial design work for the German electrical company AEG successfully integrated art and mass production on a large scale. Ξεκινώντας από τον Ιούνιο του 1907, ο Peter Behrens πρωτοποριακό « βιομηχανικό σχέδιο εργασίας για τη γερμανική ηλεκτρική εταιρεία AEG επιτυχώς ολοκληρωμένα την τέχνη και τη μαζική παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα. He designed consumer products, standardized parts, created clean-lined designs for the company's graphics, developed a consistent corporate identity, built the modernist landmark AEG Turbine Factory , and made full use of newly developed materials such as poured concrete and exposed steel. Σχεδίασε τα καταναλωτικά προϊόντα, τυποποιημένα εξαρτήματα, που δημιουργήθηκε καθαρές γραμμές σχέδια για γραφικών της εταιρείας, ανέπτυξε μια συνεπή εταιρική ταυτότητα, που χτίστηκε το μοντέρνο ορόσημο Factory AEG Turbine , και έκανε πλήρη χρήση των υλικών που αναπτύχθηκαν πρόσφατα, όπως χύνεται σκυρόδεμα και εκτίθενται χάλυβα. Behrens was a founding member of the Werkbund, and both Walter Gropius and Adolf Meier worked for him in this period. Behrens υπήρξε ιδρυτικό μέλος της Werkbund, και οι δύο Walter Gropius και Adolf Meier εργαστεί γι 'αυτόν σε αυτή την περίοδο.
The Bauhaus was founded at a time when the German zeitgeist ("spirit of the times") had turned from emotional Expressionism to the matter-of-fact New Objectivity . Το Bauhaus ιδρύθηκε σε μια εποχή που το γερμανικό Zeitgeist («πνεύμα των καιρών»), είχε γυρίσει από την συναισθηματική εξπρεσιονισμού με το θέμα-του-γεγονός Νέα Αντικειμενικότητα . An entire group of working architects, including Erich Mendelsohn , Bruno Taut and Hans Poelzig , turned away from fanciful experimentation, and turned toward rational, functional, sometimes standardized building. Μια ολόκληρη ομάδα εργασίας αρχιτεκτόνων, συμπεριλαμβανομένων Erich Mendelsohn , Bruno Taut και Hans Poelzig , στράφηκε μακριά από το ευφάνταστο πειραματισμό, και στράφηκε προς την ορθολογική, λειτουργική, μερικές φορές τυποποιημένο κτίριο. Beyond the Bauhaus, many other significant German-speaking architects in the 1920s responded to the same aesthetic issues and material possibilities as the school. Πέρα από το Bauhaus, πολλές άλλες σημαντικές γερμανόφωνες αρχιτέκτονες στη δεκαετία του 1920 ανταποκρίθηκε στην ίδια αισθητικά ζητήματα και τις δυνατότητες υλικό με το σχολείο. They also responded to the promise of a "minimal dwelling" written into the new Weimar Constitution . Ernst May , Bruno Taut, and Martin Wagner , among others, built large housing blocks in Frankfurt and Berlin. Επίσης ανταποκρίθηκε στην υπόσχεση μιας «ελάχιστης κατοικίας» που γράφτηκε στο νέο Σύνταγμα Βαϊμάρης . Ernst Μαΐου , Bruno Taut, και Martin Wagner , μεταξύ άλλων, χτισμένο μεγάλες πολυκατοικίες στη Φρανκφούρτη και το Βερολίνο. The acceptance of modernist design into everyday life was the subject of publicity campaigns, well-attended public exhibitions like the Weissenhof Estate , films, and sometimes fierce public debate. Η αποδοχή του μοντέρνου design στην καθημερινή ζωή ήταν το αντικείμενο των διαφημιστικών εκστρατειών, με μεγάλη συμμετοχή κοινού εκθέσεις, όπως το Κτήμα Weissenhof ταινίες, και μερικές φορές έντονη δημόσια συζήτηση.

[ ] Bauhaus and Vkhutemas  ] Bauhaus και Vkhutemas

Vkhutemas, the Russian state art and technical school founded in 1920 in Moscow, has been compared to Bauhaus. Vkhutemas, η ρωσική κρατική σχολή τέχνης και τεχνικής ιδρύθηκε το 1920 στη Μόσχα, έχει σχέση με το Bauhaus. Founded a year after the Bauhaus school, Vkhutemas has close parallels to the German Bauhaus in its intent, organization and scope. Ιδρύθηκε ένα χρόνο μετά το Bauhaus σχολείο, Vkhutemas έχει στενούς παραλληλισμούς με τη γερμανική Bauhaus στην πρόθεση, την οργάνωση και το περιεχόμενό της. The two schools were the first to train artist-designers in a modern manner. [ 4 ] Both schools were state-sponsored initiatives to merge the craft tradition with modern technology, with a Basic Course in aesthetic principles, courses in color theory, industrial design, and architecture. [ 4 ] Vkhutemas was a larger school than the Bauhaus, [ 5 ] but it was less publicised outside the Soviet Union and consequently, is less familiar to the West. [ 6 ] Τα δύο σχολεία ήταν η πρώτη για την κατάρτιση των καλλιτεχνών-σχεδιαστών σε ένα σύγχρονο τρόπο. [4] Και τα δύο σχολεία ήταν κρατική χορηγία πρωτοβουλίες για τη συγχώνευση των βιοτεχνική παράδοση με τη σύγχρονη τεχνολογία, με βασικό μάθημα της αισθητικές αρχές, τα μαθήματα στη θεωρία χρώματος, το βιομηχανικό σχέδιο , και την αρχιτεκτονική. [4] Vkhutemas ήταν ένα μεγαλύτερο σχολείο από το Bauhaus, [5], αλλά ήταν λιγότερο δημοσιότητα έξω από τη Σοβιετική Ένωση και, κατά συνέπεια, είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με τη Δύση. [6]
With the internationalism of modern architecture and design, there were many exchanges between the Vkhutemas and the Bauhaus. [ 7 ] The second Bauhaus director Hannes Meyer attempted to organise an exchange between the two schools, while Hinnerk Scheper of the Bauhaus collaborated with various Vkhutein members on the use of colour in architecture. Με το διεθνισμό της σύγχρονης αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού, υπήρχαν πολλές ανταλλαγές μεταξύ των Vkhutemas και το Bauhaus. [7] Η δεύτερη Bauhaus διευθυντής Hannes Meyer επιχείρησε να οργανώσει μια ανταλλαγή μεταξύ των δύο σχολείων, ενώ Hinnerk Scheper του Bauhaus συνεργάστηκε με διάφορα μέλη Vkhutein για τη χρήση του χρώματος στην αρχιτεκτονική. In addition, El Lissitzky 's book Russia: an Architecture for World Revolution published in German in 1930 featured several illustrations of Vkhutemas/Vkhutein projects there. Επιπλέον, El Lissitzky το βιβλίο Ρωσία: μια αρχιτεκτονική για την παγκόσμια επανάσταση που δημοσιεύτηκε στα γερμανικά το 1930 χαρακτήρισε πολλά παραδείγματα Vkhutemas / Vkhutein έργα εκεί.

] History of the Bauhaus [ ] Ιστορία του Bauhaus

Bauhaus και Sites της Βαϊμάρης και Dessau *
UNESCO World Heritage Site Παγκόσμια κληρονομιά της UNESCO

Bauhaus Dessau Εργαστήρι
Bauhaus building in Dessau Bauhaus κτίριο στην Dessau
Country Χώρα Germany Γερμανία
Type Τύπος Cultural Πολιτιστικές
Criteria Κριτήρια ii, iv, vi II, IV, VI
Reference Αναφορά 729 729
Region ** Περιοχή ** Europe and North America Ευρώπη και Βόρεια Αμερική
Inscription history Ιστορία Επιγραφή
Inscription Επιγραφή 1996 (20th Session ) 1996 (20η συνεδρίαση )
* Name as inscribed on World Heritage List. * Ονοματεπώνυμο όπως αναγράφεται στον κατάλογο της παγκόσμιας κληρονομιάς.
** Region as classified by UNESCO. ** Περιφέρεια καταχώρηση από την UNESCO.

] Weimar ] Βαϊμάρη

The school was founded by Walter Gropius in Weimar in 1919 as a merger of the Grand Ducal School of Arts and Crafts and the Weimar Academy of Fine Art. Το σχολείο ιδρύθηκε από τον Walter Gropius στη Βαϊμάρη το 1919 ως συγχώνευση του Μεγάλου Δουκάτου Σχολή των τεχνών και χειροτεχνίας και της Βαϊμάρης Ακαδημία Καλών Τεχνών. Its roots lay in the arts and crafts school founded by the Grand Duke of Saxe-Weimar-Eisenach in 1906 and directed by Belgian Art Nouveau architect Henry van de Velde . [ 8 ] When van de Velde was forced to resign in 1915 because he was Belgian, he suggested Gropius, Hermann Obrist and August Endell as possible successors. Οι ρίζες της να ορίσει στις τέχνες και στη βιοτεχνία σχολείο που ιδρύθηκε από το Μεγάλο Δούκα του Saxe-Weimar-Eisenach το 1906 και διευθύνεται από τον βελγικό αρ νουβό αρχιτέκτονα Henry van de Velde . [8] Όταν van de Velde αναγκάστηκε να παραιτηθεί το 1915 επειδή ήταν Βελγίου, πρότεινε Gropius, Hermann Obrist και Αύγουστο Endell όσο το δυνατόν διαδόχους. In 1919, after delays caused by the destruction of World War I and a lengthy debate over who should head the institution and the socio-economic meanings of a reconciliation of the fine arts and the applied arts (an issue which remained a defining one throughout the school's existence), Gropius was made the director of a new institution integrating the two called the Bauhaus. [ 9 ] In the pamphlet for an April 1919 exhibition entitled "Exhibition of Unknown Architects", Gropius proclaimed his goal as being "to create a new guild of craftsmen, without the class distinctions which raise an arrogant barrier between craftsman and artist." Το 1919, μετά τις καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από την καταστροφή του Α Παγκοσμίου Πολέμου και μια μακρά συζήτηση για το ποιος θα πρέπει να το κεφάλι του ιδρύματος και την κοινωνικο-οικονομική σημασία της συμφιλίωσης των καλών τεχνών και των εφαρμοσμένων τεχνών (ένα θέμα το οποίο παρέμεινε τον καθορισμό ενός καθ 'όλη τη ύπαρξη σχολείου), Gropius έγινε ο διευθυντής ενός νέου θεσμικού οργάνου ένταξη των δύο ονομάζεται Bauhaus. [9] Στο φυλλάδιο για Απρίλιος 1919 έκθεση με τίτλο "Έκθεση του Αγνώστου Αρχιτέκτονες», Gropius διακήρυξε το στόχο του ως "για να δημιουργήσετε ένα νέο συντεχνία των τεχνιτών, χωρίς ταξικές διακρίσεις οι οποίες δημιουργούν μια αλαζονική φράγμα μεταξύ τεχνίτης και καλλιτέχνης. " Gropius' neologism Bauhaus references both building and the Bauhütte , a premodern guild of stonemasons. [ 10 ] The early intention was for the Bauhaus to be a combined architecture school, crafts school, and academy of the arts. Gropius « νεολογισμός αναφορές Bauhaus τόσο στη δημιουργία και την Bauhütte , μια premodern συντεχνία των χτίστες. [10] Η πρόωρη πρόθεση ήταν για το Bauhaus να είναι ένας συνδυασμός σχολείου αρχιτεκτονική, η χειροτεχνία σχολείο, και ακαδημία των τεχνών. In 1919 Swiss painter Johannes Itten , German-American painter Lyonel Feininger , and German sculptor Gerhard Marcks , along with Gropius, comprised the faculty of the Bauhaus. Το 1919 ο Ελβετός ζωγράφος Johannes Itten , Γερμανο-Αμερικανός ζωγράφος Lyonel Feininger , και Γερμανού γλύπτη Gerhard Marcks , μαζί με Gropius, που αποτελείται η σχολή του Bauhaus. By the following year their ranks had grown to include German painter, sculptor and designer Oskar Schlemmer who headed the theater workshop, and Swiss painter Paul Klee , joined in 1922 by Russian painter Wassily Kandinsky . Μέχρι το επόμενο έτος τάξεις τους είχε αυξηθεί σε περιλαμβάνει Γερμανός ζωγράφος, γλύπτης και σχεδιαστής Oskar Schlemmer ο οποίος ήταν επικεφαλής του εργαστηρίου θεάτρου, της Ελβετίας και ζωγράφου Paul Klee , εντάχθηκε το 1922 από Ρώσος ζωγράφος Βασίλι Καντίνσκι . A tumultuous year at the Bauhaus, 1922 also saw the move of Dutch painter Theo van Doesburg to Weimar to promote De Stijl ("The Style"), and a visit to the Bauhaus by Russian Constructivist artist and architect El Lissitzky . [ 11 ] Μια ταραγμένη χρονιά στο Bauhaus, 1922 χαρακτηρίστηκε επίσης από την κίνηση του Ολλανδού ζωγράφου Theo van Doesburg να Βαϊμάρης για την προώθηση της De Stijl ("The Style"), και μια επίσκεψη στο Bauhaus από Ρώσους Κονστρουκτιβισμού καλλιτέχνη και αρχιτέκτονα El Lissitzky . [11]
Foyer of the Bauhaus University in Weimar Φουαγιέ του Bauhaus University της Βαϊμάρης
From 1919 to 1922 the school was shaped by the pedagogical and aesthetic ideas of Johannes Itten , who taught the Vorkurs or 'preliminary course' that was the introduction to the ideas of the Bauhaus. [ 9 ] Itten was heavily influenced in his teaching by the ideas of Franz Cižek and Friedrich Wilhelm August Fröbel . Από 1919 έως 1922 το σχολείο είχε διαμορφωθεί από την παιδαγωγική και αισθητικές ιδέες του Johannes Itten , που δίδαξε την Vorkurs ή «προκαταρκτική πορεία» που ήταν η εισαγωγή στις ιδέες του Bauhaus. [9] Itten είχε επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό στη διδασκαλία του από την ιδέες του Franz Cižek και Friedrich Wilhelm Αύγουστο Fröbel . He was also influenced in respect to aesthetics by the work of the Blaue Reiter group in Munich as well as the work of Austrian Expressionist Oskar Kokoschka . Ήταν, επίσης, επηρεάζεται σε σχέση με την αισθητική με το έργο του Blaue Reiter ομάδα στο Μόναχο , καθώς και το έργο του αυστριακού εξπρεσιονιστικό Oskar Kokoschka . The influence of German Expressionism favoured by Itten was analogous in some ways to the fine arts side of the ongoing debate. Η επιρροή του γερμανικού εξπρεσιονισμού που ευνοούνται από Itten ήταν ανάλογη με κάποιους τρόπους να το πρόστιμο πλευρά τέχνες της τρέχουσας συζήτησης. This influence culminated with the addition of Der Blaue Reiter founding member Wassily Kandinsky to the faculty and ended when Itten resigned in late 1922. Αυτή η επιρροή κορυφώθηκε με την προσθήκη του Der Blaue Reiter ιδρυτικό μέλος Wassily Kandinsky με την σχολή και τελείωσε όταν Itten παραιτήθηκε στα τέλη του 1922. Itten was replaced by the Hungarian designer László Moholy-Nagy , who rewrote the Vorkurs with a leaning towards the New Objectivity favored by Gropius, which was analogous in some ways to the applied arts side of the debate. Itten αντικαταστάθηκε από την ουγγρική σχεδιαστή László Moholy-Nagy , ο οποίος ξανάγραψε την Vorkurs με μια κλίση προς τη Νέα Αντικειμενικότητα που ευνοούνται από Gropius, η οποία ήταν ανάλογη με κάποιους τρόπους για να την πλευρά Εφαρμοσμένων Τεχνών της συζήτησης. Although this shift was an important one, it did not represent a radical break from the past so much as a small step in a broader, more gradual socio-economic movement that had been going on at least since 1907 when van de Velde had argued for a craft basis for design while Hermann Muthesius had begun implementing industrial prototypes. [ 11 ] Αν και αυτή η αλλαγή ήταν σημαντική, δεν αποτελεί ριζική ρήξη με το παρελθόν τόσο πολύ ως ένα μικρό βήμα σε μια ευρύτερη, πιο σταδιακή κοινωνικο-οικονομική κίνημα που είχε αρχίσει εδώ και τουλάχιστον από το 1907, όταν van de Velde είχε υποστηρίξει για την μια βάση για το σχεδιασμό τέχνη, ενώ Hermann Muthesius είχε αρχίσει την εφαρμογή βιομηχανικών πρωτοτύπων. [11]
Gropius was not necessarily against Expressionism , and in fact himself in the same 1919 pamphlet proclaiming this "new guild of craftsmen, without the class snobbery," described "painting and sculpture rising to heaven out of the hands of a million craftsmen, the crystal symbol of the new faith of the future." Gropius δεν ήταν κατ 'ανάγκη κατά εξπρεσιονισμού , και στην πραγματικότητα τον εαυτό του στο ίδιο φυλλάδιο 1919 διακηρύσσοντας αυτή η "νέα συντεχνία των τεχνιτών, χωρίς την ακαταδεξία τάξη," περιγράφεται "ζωγραφική και τη γλυπτική άνοδο προς τον ουρανό από τα χέρια του ένα εκατομμύριο τεχνίτες, τα κρυστάλλινα σύμβολο της νέας πίστης για το μέλλον. " By 1923 however, Gropius was no longer evoking images of soaring Romanesque cathedrals and the craft-driven aesthetic of the " Völkisch movement ", instead declaring "we want an architecture adapted to our world of machines, radios and fast cars." [ 12 ] Gropius argued that a new period of history had begun with the end of the war. Μέχρι το 1923 όμως, Gropius δεν ήταν πλέον θυμίζει εικόνες από την καλπάζουσα αύξηση Romanesque καθεδρικοί ναοί και το σκάφος με γνώμονα την αισθητική του " κινήματος Völkisch ", αντί δηλώνοντας« θέλουμε μια αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στον κόσμο μας των μηχανών, τα ραδιόφωνα και τα γρήγορα αυτοκίνητα. " [12] Gropius υποστήριξε ότι μια νέα περίοδος στην ιστορία είχε αρχίσει με το τέλος του πολέμου. He wanted to create a new architectural style to reflect this new era. Ήθελε να δημιουργήσει μια νέα αρχιτεκτονική για να αντικατοπτρίζουν αυτή τη νέα εποχή. His style in architecture and consumer goods was to be functional, cheap and consistent with mass production. Το ύφος του στην αρχιτεκτονική και τα καταναλωτικά αγαθά ήταν να είναι λειτουργική, φθηνά και συνεπή με τη μαζική παραγωγή. To these ends, Gropius wanted to reunite art and craft to arrive at high-end functional products with artistic pretensions. Για τους σκοπούς αυτούς, Gropius ήθελε να επανενώσουμε την τέχνη και τα σκάφη να καταλήξουν σε high-end λειτουργικά προϊόντα με καλλιτεχνικές αξιώσεις. The Bauhaus issued a magazine called Bauhaus and a series of books called "Bauhausbücher". Οι Bauhaus εξέδωσε ένα περιοδικό που ονομάζεται Bauhaus και μια σειρά από βιβλία που ονομάζεται "Bauhausbücher". Since the Weimar Republic lacked the quantity of raw materials available to the United States and Great Britain, it had to rely on the proficiency of a skilled labor force and an ability to export innovative and high quality goods. Δεδομένου ότι η Δημοκρατία της Βαϊμάρης δεν είχε την ποσότητα των πρώτων υλών που διατίθενται στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μεγάλη Βρετανία, χρειάστηκε να στηριχθεί στην επάρκεια του εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και την ικανότητα να εξάγουν καινοτόμα και υψηλής ποιότητας αγαθά. Therefore designers were needed and so was a new type of art education. Ως εκ τούτου οι σχεδιαστές ήταν απαραίτητη και έτσι ήταν ένα νέο είδος της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης. The school's philosophy stated that the artist should be trained to work with the industry. Η φιλοσοφία του σχολείου δήλωσε ότι ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι εκπαιδευμένο για να συνεργαστεί με τη βιομηχανία.
Weimar was in the German state of Thuringia , and the Bauhaus school received state support from the Social Democrat -controlled Thuringian state government. Βαϊμάρη ήταν στο γερμανικό κρατίδιο της Θουριγγίας , και η σχολή Bauhaus έλαβε κρατική στήριξη από το σοσιαλδημοκράτη ελεγχόμενη Θουριγγίας κρατική κυβέρνηση. From 1923 the school in Weimar came under political pressure from right-wing circles, until on 26 December 1924 it issued a press release accusing the government and setting the closure of the school for the end of March 1925. [ 13 ] [ 14 ] In February 1924, the Social Democrats lost control of the state parliament to the Nationalists . [ citation needed ] The Ministry of Education placed the staff on six-month contracts and cut the school's funding in half. Από το 1923 το σχολείο στη Βαϊμάρη τέθηκε υπό πολιτική πίεση από τις δεξιές κύκλους, μέχρι στις 26 Δεκεμβρίου 1924 εξέδωσε ένα δελτίο τύπου κατηγορώντας την κυβέρνηση και τον καθορισμό το κλείσιμο του σχολείου για το τέλος Μαρτίου 1925. [13] [14] Σε Φεβρουαρίου 1924, των Σοσιαλδημοκρατών έχασε τον έλεγχο του κοινοβουλίου κράτους στο εθνικιστές . [ παραπομπή που απαιτείται ] Το Υπουργείο Παιδείας τοποθετείται το προσωπικό σε εξαμηνιαίες συμβάσεις και περικοπή της χρηματοδότησης του σχολείου στο μισό. They had already been looking for alternative sources of funding. Είχαν ήδη ψάχνει για εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης. After the Bauhaus moved to Dessau, a school of industrial design with teachers and staff less antagonistic to the conservative political regime remained in Weimar. Μετά το Bauhaus μεταφέρεται στο Dessau, ένα σχολείο του βιομηχανικού σχεδιασμού με τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό λιγότερο ανταγωνιστικά προς το συντηρητικό πολιτικό καθεστώς παρέμεινε στη Βαϊμάρη. This school was eventually known as the Technical University of Architecture and Civil Engineering, and in 1996 changed its name to Bauhaus University Weimar . Το σχολείο αυτό ήταν τελικά γνωστό ως το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Αρχιτεκτονικής και Πολιτικών Μηχανικών, και το 1996 άλλαξε το όνομά της σε Πανεπιστήμιο Bauhaus Βαϊμάρης .

] Dessau  ] Dessau

The Bauhaus Dessau Οι Bauhaus Dessau
Gropius's design for the Dessau facilities was a return to the futuristic Gropius of 1914 that had more in common with the International style lines of the Fagus Factory than the stripped down Neo-classical of the Werkbund pavilion or the Völkisch Sommerfeld House. [ 15 ] The Dessau years saw a remarkable change in direction for the school. Σχεδίαση Gropius για το Dessau εγκαταστάσεις ήταν μια επιστροφή στο φουτουριστικό Gropius του 1914 που είχαν περισσότερα κοινά με τον Διεθνή στυλ γραμμές της Fagus Factory από το λιτό νεοκλασικό της Werkbund περίπτερο ή το Völkisch Sommerfeld Βουλή. [15] Η Dessau χρόνια χαρακτηρίστηκε από μια σημαντική αλλαγή στην κατεύθυνση για το σχολείο. According to Elaine Hoffman, Gropius had approached the Dutch architect Mart Stam to run the newly-founded architecture program, and when Stam declined the position, Gropius turned to Stam's friend and colleague in the ABC group, Hannes Meyer . Σύμφωνα με την Elaine Hoffman, Gropius είχε πλησιάσει τον Ολλανδό αρχιτέκτονα Mart Σταμ για τη λειτουργία του νεοσύστατου πρόγραμμα αρχιτεκτονική, και όταν Σταμ αρνήθηκε τη θέση, Gropius στράφηκε στο φίλο και συνάδελφό Σταμ στο ABC ομάδα, Hannes Meyer .
Meyer became director when Gropius resigned in February 1928, and brought the Bauhaus its two most significant building commissions, both of which still exist: five apartment buildings in the city of Dessau , and the headquarters of the Federal School of the German Trade Unions (ADGB) in Bernau . Meyer έγινε διευθυντής, όταν Gropius παραιτήθηκε τον Φεβρουάριο του 1928, και έφερε το Bauhaus δύο πιο σημαντικές επιτροπές του κτιρίου, τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν: πέντε πολυκατοικίες στην πόλη του Dessau , και η έδρα της Ομοσπονδιακής Σχολής του γερμανικού Συνδικάτων (ADGB ) σε Bernau . Meyer favored measurements and calculations in his presentations to clients, along with the use of off-the-shelf architectural components to reduce costs, and this approach proved attractive to potential clients. Meyer ευνοημένες μετρήσεις και υπολογισμούς σε παρουσιάσεις του σε πελάτες, σε συνδυασμό με τη χρήση των off-the-shelf αρχιτεκτονικά στοιχεία για να μειώσουν το κόστος, και αυτή η προσέγγιση αποδειχθεί ελκυστικό σε πιθανούς πελάτες. The school turned its first profit under his leadership in 1929. Το σχολείο μετατράπηκε πρώτα κέρδη της, υπό την ηγεσία του το 1929.
But Meyer also generated a great deal of conflict. Αλλά Meyer δημιουργείται επίσης μεγάλη σύγκρουση. As a radical functionalist, he had no patience with the aesthetic program, and forced the resignations of Herbert Bayer , Marcel Breuer , and other long-time instructors. Ως ριζική λειτουργική, δεν είχε την υπομονή του με την αισθητική του προγράμματος, και ανάγκασαν τις παραιτήσεις του Herbert Bayer , Marcel Breuer , και άλλες πολύ καιρό εκπαιδευτές. As a vocal Communist , he encouraged the formation of a communist student organization. Ως φωνητικά Κομμουνιστικό , ενθάρρυνε τη δημιουργία μιας κομμουνιστικής οργάνωσης φοιτητών. In the increasingly dangerous political atmosphere, this became a threat to the existence of the Dessau school. Στην ολοένα και πιο επικίνδυνη πολιτική ατμόσφαιρα, αυτό έγινε μια απειλή για την ύπαρξη του σχολείου Dessau. Gropius fired him in the summer of 1930. [ 16 ] Gropius τον απόλυσε το καλοκαίρι του 1930. [16]

[ edit ] Berlin [ επεξεργασία ] Βερολίνο

Although neither the Nazi Party nor Hitler himself had a cohesive architectural policy before they came to power in 1933, Nazi writers like Wilhelm Frick and Alfred Rosenberg had already labeled the Bauhaus "un-German" and criticized its modernist styles, deliberately generating public controversy over issues like flat roofs. Παρά το γεγονός ότι ούτε το ναζιστικό Κόμμα , ούτε ο Χίτλερ ο ίδιος είχε μια συνεκτική αρχιτεκτονική της πολιτικής πριν ήρθε στην εξουσία το 1933, Ναζί συγγραφείς όπως ο Wilhelm Frick και ο Alfred Rosenberg είχε ήδη επισημανθεί το Bauhaus "μη-γερμανικό" και επέκρινε νεωτεριστικό στυλ του, δημιουργώντας σκόπιμα δημόσια διαμάχη θέματα όπως επίπεδες στέγες. Increasingly through the early 1930s, they characterized the Bauhaus as a front for communists and social liberals. Ολοένα και περισσότερο μέσα από τις αρχές του 1930, που χαρακτήριζε την Bauhaus ως βιτρίνα για τους κομμουνιστές και την κοινωνική φιλελεύθερους. Indeed, a number of communist students loyal to Meyer moved to the Soviet Union when he was fired in 1930. Πράγματι, μια σειρά από κομμουνιστικά μαθητές πιστοί Meyer κινήθηκε προς την Σοβιετική Ένωση , όταν απολύθηκε το 1930.
Even before the Nazis came to power, political pressure on Bauhaus had increased. Ακόμη και πριν από την άνοδο των ναζί στην εξουσία, η πολιτική πίεση στο Bauhaus είχε αυξηθεί. The Nazi movement, from nearly the start, denounced the Bauhaus for its " degenerate art ", and the Nazi regime was determined to crack down on what it saw as the foreign, probably Jewish influences of "cosmopolitan modernism." Το ναζιστικό κίνημα, από την αρχή σχεδόν, κατήγγειλε το Bauhaus για "του εκφυλισμένη τέχνη », και το ναζιστικό καθεστώς ήταν αποφασισμένη να πατάξει αυτό που είδε ως ξένη, πιθανώς εβραϊκής επιρροές του« κοσμοπολίτικη μοντερνισμού ». Despite Gropius's protestations that as a war veteran and a patriot his work had no subversive political intent, the Berlin Bauhaus was pressured to close in April 1933. Παρά τις διαμαρτυρίες Gropius, ότι ως ένας βετεράνος πολέμου και πατριώτης το έργο του δεν είχε καμία ανατρεπτική πολιτική πρόθεση, του Βερολίνου Bauhaus πιέστηκε για να κλείσει τον Απρίλιο του 1933. Emigrants did succeed, however, in spreading the concepts of the Bauhaus to other countries, including the “New Bauhaus” of Chicago: [ 17 ] Mies van der Rohe decided to emigrate to the United States for the directorship of the School of Architecture at the Armour Institute (now IIT) in Chicago and to seek building commissions. [a] Curiously, however, some Bauhaus influences lived on in Nazi Germany . Αποδήμων πέτυχε, όμως, στη διάδοση των εννοιών του Bauhaus σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των "New Bauhaus" του Σικάγο: [17] Mies van der Rohe αποφάσισε να μεταναστεύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες για τη διεύθυνση της Σχολής Αρχιτεκτόνων του Armour Institute (τώρα IIT) στο Σικάγο και να αναζητήσουν τις προμήθειες κτίριο. [a] Περιέργως, ωστόσο, κάποιες επιρροές Bauhaus έζησε στη ναζιστική Γερμανία . When Hitler's chief engineer, Fritz Todt , began opening the new autobahn (highways) in 1935, many of the bridges and service stations were "bold examples of modernism" – among those submitting designs was Mies van der Rohe. [ 18 ] Όταν επικεφαλής μηχανικός του Χίτλερ, Fritz Todt , άρχισε το άνοιγμα των νέων Autobahn (αυτοκινητόδρομοι), το 1935, πολλές από τις γέφυρες και πρατήρια καυσίμων ήταν «τολμηρή παραδείγματα του μοντερνισμού." - μεταξύ αυτών που υποβάλλουν σχέδια ήταν Mies van der Rohe [18]

[] Architectural output  ] Αρχιτεκτονική εξόδου

Bauhaus κτίριο στο Chemnitz
The Engel House in the White City of Tel Aviv : architect: Ze'ev Rechter , 1933; a residential building that has become one of the symbols of Modernist architecture and the first building in Tel Aviv to be built on pilotis Η Engel Σπίτι στην Λευκή Πόλη του Τελ Αβίβ : αρχιτέκτονας: Ze'ev rechter , 1933? ένα κτίριο κατοικιών που έχει γίνει ένα από τα σύμβολα της νεωτεριστικής αρχιτεκτονικής και το πρώτο κτίριο στο Τελ Αβίβ να είναι χτισμένο σε pilotis
A stage in the Festsaal Ένα στάδιο στο Festsaal
Ceiling with light fixtures for stage in the Festsaal Οροφής με φωτιστικά σώματα για το στάδιο στο Festsaal
Dormitory balconies in the residence Μπαλκόνια κοιτώνα στην κατοικία
Mechanically opened windows Μηχανικά άνοιξε τα παράθυρα
The Mensa (Cafeteria) Η Mensa (Καφετέρια)
The paradox of the early Bauhaus was that, although its manifesto proclaimed that the ultimate aim of all creative activity was building, the school did not offer classes in architecture until 1927. Το παράδοξο της αρχές της δεκαετίας του Bauhaus ήταν ότι, αν και το μανιφέστο του διακήρυξε ότι ο απώτερος στόχος όλων των δημιουργικής δραστηριότητας ήταν κτίριο, το σχολείο δεν προσφέρει μαθήματα στην αρχιτεκτονική μέχρι το 1927. The single most profitable tangible product of the Bauhaus was its wallpaper. Η πιο κερδοφόρα απτό προϊόν του Bauhaus ήταν ταπετσαρία του.
During the years under Gropius (1919–1927), he and his partner Adolf Meyer observed no real distinction between the output of his architectural office and the school. Κατά τη διάρκεια των ετών, σύμφωνα με Gropius (1919-1927), ο ίδιος και ο συνεργάτης του Adolf Meyer, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πραγματική διάκριση μεταξύ της εξόδου του αρχιτεκτονικό γραφείο του και το σχολείο. So the built output of Bauhaus architecture in these years is the output of Gropius: the Sommerfeld house in Berlin, the Otte house in Berlin, the Auerbach house in Jena , and the competition design for the Chicago Tribune Tower , which brought the school much attention. Έτσι, η ενσωματωμένη παραγωγή της αρχιτεκτονικής Bauhaus σε αυτά τα χρόνια είναι η έξοδος του Gropius: ο Sommerfeld σπίτι στο Βερολίνο, ο Otte σπίτι στο Βερολίνο, ο Auerbach σπίτι στην Ιένα , και ο σχεδιασμός του ανταγωνισμού για την Chicago Tribune Tower , το οποίο έφερε το σχολείο ιδιαίτερη προσοχή . The definitive 1926 Bauhaus building in Dessau is also attributed to Gropius. Η οριστική 1926 κτίριο Bauhaus στο Dessau είναι επίσης αποδίδεται σε Gropius. Apart from contributions to the 1923 Haus am Horn , student architectural work amounted to un-built projects, interior finishes, and craft work like cabinets, chairs and pottery. Εκτός από τις συνεισφορές του 1923 Haus am Horn , φοιτητής αρχιτεκτονικό έργο ανήλθε σε άκτιστο έργα, για εσωτερικό φινίρισμα, και το έργο σκάφος, όπως γραφεία, καρέκλες και αγγειοπλαστικής.
In the next two years under Meyer, the architectural focus shifted away from aesthetics and towards functionality. Στα επόμενα δύο χρόνια υπό Meyer, το αρχιτεκτονικό επίκεντρο μετατοπίστηκε από την αισθητική και προς τη λειτουργικότητα. There were major commissions: one from the city of Dessau for five tightly designed "Laubenganghäuser" (apartment buildings with balcony access), which are still in use today, and another for the headquarters of the Federal School of the German Trade Unions (ADGB) in Bernau bei Berlin . Υπήρχαν μεγάλες προμήθειες: η μία από την πόλη του Dessau για πέντε καλά σχεδιασμένο »Laubenganghäuser" (πολυκατοικιών με πρόσβαση στο μπαλκόνι), τα οποία είναι ακόμα σε λειτουργία σήμερα, και μια άλλη για τα κεντρικά γραφεία της Ομοσπονδιακής Σχολής των γερμανικών συνδικάτων (ADGB) σε Bernau bei Berlin . Meyer's approach was to research users' needs and scientifically develop the design solution. Προσέγγιση Meyer ήταν για την έρευνα στις ανάγκες των χρηστών και επιστημονικά αναπτυχθεί η σχεδιαστική λύση.
Mies van der Rohe repudiated Meyer's politics, his supporters, and his architectural approach. Mies van der Rohe αποκήρυξε την πολιτική της Meyer, τους υποστηρικτές του, και η αρχιτεκτονική του προσέγγιση. As opposed to Gropius's "study of essentials", and Meyer's research into user requirements, Mies advocated a "spatial implementation of intellectual decisions", which effectively meant an adoption of his own aesthetics. Σε αντίθεση με την "μελέτη της πρώτης ανάγκης" Gropius, και την έρευνα του Meyer τις απαιτήσεις των χρηστών, Mies τάχθηκε υπέρ μιας "χωρικά εφαρμογή της πνευματικής αποφάσεις», που σήμαινε ουσιαστικά η έγκριση της δικής του αισθητικής. Neither van der Rohe nor his Bauhaus students saw any projects built during the 1930s. Ούτε van der Rohe, ούτε Bauhaus μαθητές του είδε τα σχέδια που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1930.
The popular conception of the Bauhaus as the source of extensive Weimar-era working housing is not accurate. Η λαϊκή αντίληψη του Bauhaus, όπως η πηγή της εκτεταμένης στέγαση Βαϊμάρης-εποχή που εργάζονται δεν είναι ακριβής. Two projects, the apartment building project in Dessau and the Törten row housing also in Dessau, fall in that category, but developing worker housing was not the first priority of Gropius nor Mies. Δύο έργα, το έργο πολυκατοικία στο Dessau και η Törten στέγαση σειρά και σε Dessau, εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή, αλλά την ανάπτυξη κατοικιών εργαζόμενος δεν ήταν η πρώτη προτεραιότητα του Gropius ούτε Mies. It was the Bauhaus contemporaries Bruno Taut , Hans Poelzig and particularly Ernst May , as the city architects of Berlin, Dresden and Frankfurt respectively, who are rightfully credited with the thousands of socially progressive housing units built in Weimar Germany . Ήταν η Bauhaus συγχρόνους Bruno Taut , Hans Poelzig και ιδιαίτερα Ernst Μαΐου , όπως τους αρχιτέκτονες της πόλης του Βερολίνου, της Δρέσδης και της Φρανκφούρτης αντίστοιχα, οι οποίοι είναι δικαιωματικά πιστώνεται με τις χιλιάδες των κοινωνικά προοδευτική οικιστικών μονάδων που χτίστηκε το Βαϊμάρη της Γερμανίας . In Taut's case, the housing he built in south-west Berlin during the 1920s, is still occupied, and can be reached by going easily from the U-Bahn stop Onkel Toms Hütte . Σε περίπτωση Taut, η στέγαση έχτισε στη νοτιο-δυτικά του Βερολίνου κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1920, εξακολουθεί να είναι κατειλημμένο, και μπορεί να επιτευχθεί εύκολα με τη μετάβαση από το U-Bahn στάση Onkel Toms Hütte .

[] Impact [ ] Επιπτώσεις

The Bauhaus had a major impact on art and architecture trends in Western Europe, the United States, Canada and Israel (particularly in the White City of Tel Aviv ) in the decades following its demise, as many of the artists involved fled, or were exiled, by the Nazi regime. Οι Bauhaus είχε σημαντική επίδραση στην τέχνη και την αρχιτεκτονική των τάσεων στη Δυτική Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Ισραήλ (ιδιαίτερα στην Λευκή Πόλη του Τελ Αβίβ ), κατά τις δεκαετίες μετά τη διάλυσή της, όπως πολλοί από τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν έφυγαν ή εξορίστηκαν , από το ναζιστικό καθεστώς. Tel Aviv, in fact, in 2004 was named to the list of world heritage sites by the UN due to its abundance of Bauhaus architecture; [ 19 ] [ 20 ] it had some 4,000 Bauhaus buildings erected from 1933 on. Τελ Αβίβ, στην πραγματικότητα, το 2004 πήρε το όνομά του στον κατάλογο της παγκόσμιας κληρονομιάς χώρων από τον ΟΗΕ λόγω της αφθονίας του Bauhaus αρχιτεκτονική? [19] [20] είχε περίπου 4.000 Bauhaus κτίρια που κατασκευάστηκαν από το 1933.
Walter Gropius , Marcel Breuer , and László Moholy-Nagy re-assembled in Britain during the mid 1930s to live and work in the Isokon project before the war caught up with them. Walter Gropius , Marcel Breuer και Laszlo Moholy-Nagy εκ νέου συναρμολογούνται στη Βρετανία στα μέσα της δεκαετίας του 1930 για να ζήσουν και να εργαστούν στην Isokon έργο πριν από τον πόλεμο που αλιεύονται μαζί τους. Both Gropius and Breuer went to teach at the Harvard Graduate School of Design and worked together before their professional split. Και οι δύο Gropius και Breuer πήγε να διδάξει στη Σχολή του Harvard Graduate Σχεδιασμού και συνεργάστηκε πριν επαγγελματική διάσπαση τους. Their collaboration produced The Aluminum City Terrace in New Kensington, Pennsylvania and the Alan IW Frank House in Pittsburgh, among other projects. Η συνεργασία τους που παράγονται Το Αίθριο Πόλη Αλουμινίου στη Νέα Kensington, Πενσυλβάνια και το Alan IW Frank σπίτι στο Πίτσμπουργκ, ανάμεσα σε άλλα έργα. The Harvard School was enormously influential in America in the late 1920s and early 1930s, producing such students as Philip Johnson , IM Pei , Lawrence Halprin and Paul Rudolph , among many others. Η Σχολή του Χάρβαρντ είχε μεγάλη επιρροή στην Αμερική στα τέλη της δεκαετίας του 1920 και στις αρχές του 1930, που παράγουν, όπως τους φοιτητές, όπως Philip Johnson , IM Πέι , Lawrence Halprin και Paul Rudolph , μεταξύ πολλών άλλων.
In the late 1930s, Mies van der Rohe re-settled in Chicago, enjoyed the sponsorship of the influential Philip Johnson , and became one of the pre-eminent architects in the world. Στα τέλη της δεκαετίας του 1930, Mies van der Rohe εκ νέου εγκαταστάθηκε στο Σικάγο, που απολαμβάνουν τη χορηγία του επιρροή Philip Johnson , και έγινε ένα από τα εξέχοντα αρχιτέκτονες στον κόσμο. Moholy-Nagy also went to Chicago and founded the New Bauhaus school under the sponsorship of industrialist and philanthropist Walter Paepcke . Moholy-Nagy, επίσης, πήγε στο Σικάγο και ίδρυσε το Νέο Bauhaus σχολείο υπό την χορηγία του βιομηχάνου και φιλάνθρωπος Walter Paepcke . This school became the Institute of Design , part of the Illinois Institute of Technology . Το σχολείο αυτό έγινε το Institute of Design , μέρος του Illinois Institute of Technology . Printmaker and painter Werner Drewes was also largely responsible for bringing the Bauhaus aesthetic to America and taught at both Columbia University and Washington University in St. Louis . Herbert Bayer , sponsored by Paepcke, moved to Aspen , Colorado in support of Paepcke's Aspen projects at the Aspen Institute . Χαράκτη και ζωγράφου Werner Drewes ήταν επίσης σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη για την άσκηση της αισθητικής Bauhaus στην Αμερική και να διδάσκονται και στα δύο Πανεπιστήμιο της Κολούμπια και το Πανεπιστήμιο Ουάσιγκτον στο Σεντ Λούις . Herbert Bayer , υπό την αιγίδα Paepcke, μετακόμισε στο Άσπεν του Κολοράντο για την υποστήριξη της Aspen έργων Paepcke κατά την Aspen Institute . In 1953, Max Bill , together with Inge Aicher-Scholl and Otl Aicher , founded the Ulm School of Design (German: Hochschule für Gestaltung – HfG Ulm) in Ulm, Germany, a design school in the tradition of the Bauhaus. Το 1953, Max Bill , μαζί με Inge Aicher-Scholl και OTL Aicher , που ιδρύθηκε το Ulm School of Design (γερμανικά: Hochschule für Gestaltung - HFG Ουλμ) στο Ulm, Γερμανία, μια σχολή σχεδιασμού στην παράδοση του Bauhaus. The school is notable for its inclusion of semiotics as a field of study. Το σχολείο είναι σημαντική για την ένταξη της σημειωτικής ως ένα πεδίο της μελέτης. The school closed in 1968, but the ′Ulm Model′ concept continues to influence international design education. [ 21 ] Το σχολείο έκλεισε το 1968, αλλά την έννοια της «Μοντέλο Ulm» συνεχίζει να επηρεάζει τις διεθνείς εκπαίδευση του σχεδιασμού. [21]
One of the main objectives of the Bauhaus was to unify art, craft, and technology. Ένας από τους κύριους στόχους του Bauhaus ήταν να ενοποιήσει την τέχνη, την τέχνη και την τεχνολογία. The machine was considered a positive element, and therefore industrial and product design were important components. Vorkurs ("initial" or "preliminary course") was taught; this is the modern day "Basic Design" course that has become one of the key foundational courses offered in architectural and design schools across the globe. Η μηχανή αυτή θεωρείται ως θετικό στοιχείο, και, συνεπώς, τη βιομηχανική και το σχεδιασμό του προϊόντος ήταν σημαντικά συστατικά Vorkurs ("αρχική" ή "προκαταρκτική μάθημα") διδάχθηκε?. Αυτή είναι η σύγχρονη "Basic Design" πορεία που έχει γίνει ένα από τα βασικά θεμελιώδη μαθήματα που προσφέρονται στην αρχιτεκτονική και το σχεδιασμό σχολεία σε όλη την υδρόγειο. There was no teaching of history in the school because everything was supposed to be designed and created according to first principles rather than by following precedent. Δεν υπήρξε καμία διδασκαλία της ιστορίας στο σχολείο, επειδή όλα ήταν υποτιθέμενο για να είναι σχεδιασμένα και διαμορφωμένα ανάλογα με τις πρώτες αρχές και όχι ακολουθώντας προηγούμενο.
One of the most important contributions of the Bauhaus is in the field of modern furniture design. Μία από τις πιο σημαντικές συνεισφορές του Bauhaus είναι στον τομέα της μοντέρνα έπιπλα design. The ubiquitous Cantilever chair and the Wassily Chair designed by Marcel Breuer are two examples. Η πανταχού παρούσα καρέκλα πρόβολος και ο Wassily πρόεδρος σχεδιάστηκε από τον Marcel Breuer είναι δύο παραδείγματα. (Breuer eventually lost a legal battle in Germany with Dutch architect/designer Mart Stam over the rights to the cantilever chair patent. Although Stam had worked on the design of the Bauhaus's 1923 exhibit in Weimar, and guest-lectured at the Bauhaus later in the 1920s, he was not formally associated with the school, and he and Breuer had worked independently on the cantilever concept, thus leading to the patent dispute.) (Breuer τελικά έχασε μια νομική μάχη στη Γερμανία με Ολλανδό αρχιτέκτονα / σχεδιαστή Mart Σταμ πάνω από τα δικαιώματα επί του διπλώματος ευρεσιτεχνίας προεδρεύει cantilever. Παρά το γεγονός ότι Σταμ είχε εργαστεί για το σχεδιασμό του 1923 εμφανίζουν τα Bauhaus στη Βαϊμάρη, και φιλοξενούμενος-διαλέξεις στο Bauhaus αργότερα στο 1920, δεν ήταν τυπικά συνδέονται με το σχολείο, και αυτός και Breuer είχε εργαστεί ανεξάρτητα με την έννοια cantilever, οδηγώντας έτσι τη διαφορά δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.)
The physical plant at Dessau survived World War II and was operated as a design school with some architectural facilities by the German Democratic Republic . Η φυσική εγκατάσταση στην Dessau επέζησε Β 'Παγκοσμίου Πολέμου και λειτουργούσε ως σχολείο σχεδίαση με κάποια αρχιτεκτονικά εγκαταστάσεις της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας . This included live stage productions in the Bauhaus theater under the name of Bauhausbühne ("Bauhaus Stage"). Αυτό περιλαμβάνει ζωντανές θεατρικές παραγωγές στο θέατρο Bauhaus με το όνομα του Bauhausbühne ("Bauhaus Stage"). After German reunification , a reorganized school continued in the same building, with no essential continuity with the Bauhaus under Gropius in the early 1920s. [ 22 ] In 1979 Bauhaus-Dessau College started to organize postgraduate programs with participants from all over the world. Μετά την επανένωση της Γερμανίας , μιας αναδιοργανωμένης σχολείο συνέχισε στο ίδιο κτίριο, χωρίς ουσιαστικό συνέχεια με το Bauhaus υπό Gropius στις αρχές της δεκαετίας του 1920. [22] Το 1979 Bauhaus-Dessau College άρχισαν να οργανώνουν μεταπτυχιακά προγράμματα με συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο. This effort has been supported by the Bauhaus-Dessau Foundation which was founded in 1974 as a public institution. Η προσπάθεια αυτή υποστηρίζεται από το Bauhaus-Dessau Ίδρυμα το οποίο ιδρύθηκε το 1974 ως δημόσιο ίδρυμα.

[ ] Bauhaus artists [ e ] Bauhaus καλλιτέχνες

Bauhaus was not a formal group, but rather a school. Bauhaus δεν ήταν μια τυπική ομάδα, αλλά μάλλον ένα σχολείο. Its three architect-directors ( Walter Gropius , Hannes Meyer , and Ludwig Mies van der Rohe ) are most closely associated with Bauhaus. Τρεις αρχιτέκτονα-διευθυντές του ( Walter Gropius , Hannes Meyer , και Ludwig Mies van der Rohe ) είναι πιο στενά συνδεδεμένη με Bauhaus.
Furthermore a large number of outstanding artists of their time were lecturers at Bauhaus: Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός των εκκρεμών καλλιτέχνες της εποχής τους ήταν καθηγητές στο Bauhaus:

6 comments:

  1. Α short momеnt later, Jаmes tradеԁ foг hіѕ
    share foг the busіness to Tom fоr juѕt a second-hаnd Volkѕwagеn Bеetle automobіle, probablу a deal he tοok to later
    are sorry for. Often that's what prospects do when you annoy them with your barketing. Though pizzas are incredibly rich and exceptionally fattening Domino's has were able to
    maіntain their nutrіtional vаlue by using newly baked breаds and vegetables and lean meatѕ.


    Fеel free to vіsit mу homepage; dominos pizza

    ReplyDelete
  2. Generally speaking, there are several main techniques made use of by data mining software:
    clustering, distinction, regression and association approaches.
    If you have lower defence you can survive as well, but
    it won't be as easy. We design and manufacture the full range of conveyor components used in materials handling equipment, whether for new systems or replacement parts to any existing equipment.

    ReplyDelete
  3. The Crust: On the box they use the words "upper" crust so lets
    talk about that first. What is it that makes
    your company or product unique. Though pizzas are incredibly rich and
    exceptionally fattening Domino's has were able to maintain their nutritional value by using newly baked breads and vegetables and lean meats.

    Also visit my web site: check this out

    ReplyDelete
  4. In many cases, a person will reach a point where they
    desperately seek relief and solutions for their issues. Known by Argentineans as Salta la Linda (Salta the Fair) this bustling
    city is a fine mix of the old and new, where European café culture and fine colonial architecture interacts daily with a central American flair
    for art and living; creating an ever-changing personality and identity
    for this entertaining city which, as of yet, has been little
    altered by the tourism wave. Also like many single parents, Sebastiao is hoping to share the bills with her former
    spouse. Walk ins are always welcome, or patients can obtain same
    day appointments easily. There is use of only the best of natural
    vegetarian ingredients like rehydrated textured soya, wheat flour and wheat protein,
    vegetable oil that has salt and some fatty acid emulsifier namely mono-glycerides and di-glycerides.



    Also visit my web blog ... loan rates definition dictionary

    ReplyDelete
  5. A lot of people will state that more than 20,000 coffee houses are found in Cairo.
    Products a man can purchase in the privacy of his own home, without
    having to take an excursion into some dark-alley porn shop, as if he was purchasing illegal contraband.
    This is where the online websites play quite a vital role.

    They also delight in the creativity provided by the activities.

    Lap books are another tool a teacher can use to help students create booklets
    that they will want to keep and review.

    My site :: egyptian newspapers

    ReplyDelete
  6. It is through the use of this medium that they wish to make in roads
    in the communications market. Your local newspapers
    are dynamic ways to boost your business in more far-reaching local coverage in your city.
    Information regarding different websites that contain large
    chunk of databases of unclaimed properties and money are also provided in different newspapers.
    However, the English newspapers are much central to urban areas.
    Just save your old newspapers, or get some from friends and neighbors and start packing.


    Feel free to surf to my website - click here

    ReplyDelete

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ